Sunday, April 26, 2009

Tag print screen dari Muni

Macam biasa, tag ini diambil dari entry Datin Munirah.

1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jangan tipu2 ek x suke...


2) bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
Sebab gambar ni pemandangan laut. Dan laut yang ni cetek and boleh nampak dasar. Sangat mendamaikan and aku rasa cool bila tengok gambar ni. Rasa macam nak masuk dalam air tu and berjalan-jalan sambil menangkap ikan. Aku sebenarnya tak pandai berenang and tengok gambar ni pun dah cukup okaylah kot. hehehehe. Aku nak sangat pergi snorkeling tapi tak dapat sebab takder geng and my family plak tak into sangat melancong ni. huhuhuhu. Lagipun aku ni takut2 berani sket. hehehehehe. So, kira gambar tu pengubat hajat aku yang masih sehingga kini tidak kesampaian. hehehehe


3)Mari tag orang sebanyak 10 orang:- malasnya nak fikir. Kalau rasa tag ni menarik and macam nak test macam mana nak buat print screen desktop, silakan!

6 comments:

moon said...

jum snorkeling! hoho

roslini ashari said...

jom. kita pegi pangkor nak?

moon said...

jom2. bile?

roslini ashari said...

bila2 sahaja yang boleh didiskusi. =)

moon said...

ok set! nant jupe rose kte diskus. =)

roslini ashari said...

beres. I'll be waiting for you! (n_n)v