Sunday, May 17, 2009

The Survey Tag

ni tag dari moon. Aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa dalam blog tapi nak jugak update. tengah kering idea ni. huhuhuhuhu

1. Bekas kekasih saya adalah
- seorang lelaki yang baik dan tinggi ilmu agamanya.

2. Saya sedang mendengar
- 'Again' daripada YUI. An OST of Fullmetal Alchemist: Brotherhood

3. Mungkin saya patut
- membaca manga yang saya download semalam---> (liar game)

4.Saya suka
- surf internet, menonton cerita korea, blaja languages, makan!

5.Sahabat-sahabat baik saya
- semuanya jenis yang tidak berkira dan lebih banyak ilmu agama berbanding saya.

6.Saya tak paham
- kenapa ahli keluarga yang bersama saya sekarang ni seolah-olah ignore saya

7.Saya kehilangan
- tudung pink kegemaran saya

8.Ramai yang berkata
- saya seorang yang serius dan saya gemok!

9.Makna nama saya
- nama saya tidak mempunyai makna. Tapi saya pernah tanya ustaz semasa blaja di UIA dulu dan dia kata perkataan 'lin' dalam nama saya bermaksud kelembutan. wahhhahahaha...lembutkah saya?

10.Cinta itu adalah
- hanya dari-Nya

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- bercakap Jepun dengan fasih sekali dan telah lupakan saya di sini?

12.Saya akan cuba
- menjadi manusia yang lebih berguna dan mendalami ilmu agama

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- infiniti=The Most Gracious, Most Merciful.

14.Telefon bimbit saya
- berfungsi sebagai alarm clock, untuk sms and call family and friends, sebagai planner sebab ada kalendar and date penting dalamnya.

15.Bila saya terjaga dari tidur
- saya akan check phone saya untuk melihat berapa banyak lagi masa yang boleh untuk saya sambung tidur [terutamanya pada hari bekerja]

16.Saya paling meluat apabila
- orang yang mengada-ngada dan berpura2 manja. Menyampah!

17.Pesta adalah
- tempat bising dan bersukaria yang tidak saya gemari

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- anak kucing yang berbulu lebat dan berwarna teh susu. Daisuki!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- 16 years old

20.Hari ini
- saya sudah mengemas dan menjemur baju

21.Malam ini saya akan
- menggosok baju untuk esok dan main internet sehingga saya mengantuk

22.Esok pula saya akan
- bangun awal, breakfast untuk pergi kerja

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- wah, mcrose the chubby girl. What....getting chubbier? [sambil mencubit-cubit pipi]

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- akan dikunjugi kalau cinema tidak menayangkan movies yang best

26.Makanan Barat atau Jepun
- both?

27.Bilik yang terang atau gelap
- separa terang sebab saya tak boleh tidur kalau terlalu cerah dan tidak mahu terlalu lena kalau terlalu gelap [nanti saya akan lewat ke pejabat dan saya pasti subuh dinosaur]

28.Makanan segera adalah
- chicken nuggets McDonald and mi cintan kari laksa

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- abe die letak kunci kat mana?

30.- Siapa yang anda nak Tag?
- jaslina
- azlim almey

2 comments:

virtual insanity said...

dah buat hahahha

next!

roslini ashari said...

mcrose dah baca. =)