Sunday, May 17, 2009

The 'About U' Tag

Macam biasa, tag daripada orang yang suka menge'tag'. hahahahha...from moon.

Nama timangan anda; rose, mcrose, adik, girl [for famillies only]

Anda seorang yang.... ; serius to the unknown, happy-go-lucky to the known ones.

Insan teristimewa. Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda; dia? It should be plural...they. Parents and friends coz they are the ones that complete me for the time being.

Lagu kesukaan anda; Menghapus Jejakmu (Peterpan), Again (YUI)~ understand the lyrics and you'll know why I like them.

Makanan kesukaan anda:~ nasi putih, ayam masak merah, ayam goreng, ikan patin masak lemak, telur bungkus, sayur goreng, ulam-ulaman (sebab saya tak makan buah)

Tiga benda mesti ada dlm beg anda;~ purse, phone and books atau mp3 [peneman kala menunggu orang yang datang lambat]

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa; sehari selepas mother's day sebab saya rindukan mak saya and saya mintak maaf banyak2 daripada dia hari tu sebab saya rasa saya banyak tak dengar cakap dia. huhuhuhuhuhu

Tag 6 rakan anda; fazila, kak izyan, kak huda, fatimah, jaslina.

2 comments:

moon said...

penggemar ayam masak merah. nyam2. kite serupa! =)

ari ni kte msk ikan kerapu masak merah dan masak stim. hahaha. sedap gile. =P

roslini ashari said...

wah....bestnyer.