Thursday, November 15, 2007

aku memang dah lama tak tulis blog

Aku memang dah lama giler tak tulis blog. Tak sempat bercampur baur dengan tahap kemalasan yang maksimum. Aku lebih ralit dengan benda lain bila mengadap komputer ni. paham-paham jela kalau dah mengadap internet. rasanya sesiapa yang mengenali aku di UIA akan sangat mengenali aku yang sangat fokus kepada benda yang mengarut daripada benda yang berfaedah. brain lebih fokus kepada komik dan youtube. friendster pun dibuka bila rasa dah lama sangat tak buka.

Bila aku cakap kat kawan-kawan aku yang aku nak keje di Kelantan sangat ramai yang memberi sokongan. Thanx a lot friends. tapi hakikatnya mencari kerja di kawasan ini memanglah susah. aku selalu geleng kepala. aku selalu cakap kat mak aku..."che..last skali..adik mesti jadik cikgu kan?." Me..? Being a teacher? It sounds a bit weird and believe me...aku memang tiada niat untuk menjadi seorang guru. apatah lagi profesyen perguruan ini sangatlah memerlukan kesabaran yang tinggi. No...! I am not a patient girl. aku hormati profesyen ini and seriously I don't wanna ruin it with any of my attitude though my sister said that I suit to be a teacher. An ENGLISH teacher. hahaha...that's the worst part of my life. Not that I hate the subject. It's just that I am not good in explaining languages to other people. You know what I mean?

sejak akhir-akhir ini juga terlalu banyak idea datang mencurah-curah. teringat kenangan lama di mana hobi aku lebih kepada berkarya dan jadi mek jiwang. hahahaha...I'm good at writing u know.

2 comments:

moon said...

bile na update rose. lamenye ta update. da berbulan2 ni. huhu. mane entry terbaru??

moon said...
This comment has been removed by the author.