Wednesday, December 20, 2006

Malas lagi...


Walaupun hidup di Kuantan ni sangat sesuai untuk study tapi aku tetap malas. Bak kata orang itu dulu, gen malas memang dah ada kot. Kwang kwang kwang.

Masalahnya kemalasan aku ini sebenarnya lebih kepada malas untuk stadi dan membelek buku2 AKADEMIK. Di ulangi BUKU-BUKU AKADEMIK! *sigh*. Malas...malas...dan malas.

Masa sekolah menengah dulu, cikgu maths aku pernah cakap, nak rajin pun kena doa. Aku doa ajer. Tapi agaknya doa tak makbul lagi kot. Sebab aku rasa tahap kemalasan aku masih tetap begitu. Tak pernah ada ura2 untuk menurun atau yang sewaktu dengannya.

p/s: Gambar di atas tidak berkaitan dengan mana2 perkataan di dalam post ini. Perhiasan semata. ----Ini anak sedara aku. Nama dia Adam. Atashi daisuki! (n_n)v

4 comments:

Amermeftah said...

Anak sedara. Anak sendiri bila?

roslini ashari said...

anak sendiri, tunggu orang pinang dulu.Lepas raya haji ni kot. Kwang.Kwang.Kwang

Anonymous said...

aku menunggu dengan sabar bile agaknye mc rose dpt anak sendiri...kuakua...

roslini ashari said...

ye...maka menunggulah anda dengan sabar....=)