Friday, February 20, 2009

Aku diam dan terus diam

Bila aku tengok frenster tadi, aku mendapat comment dari sorang mamat yang cerita pasal aku dirisik. Hishkh...semua orang telah confuse sekarang ni. Ada orang merisik aku? Bukan merisik. Dia juga ditipu hidup-hidup oleh saudara maranya. Sedaranya (yang juga ada bau-bau bacang dengan aku), ajak dia pegi rumah mak sedara aku. Kononnya nak pegi melawat sedara, tapi sebenarnya dia nak bawa mamat ni tengok gambar aku. Dia pun tak sangka, okay.

A few days dia tengok gambar aku tu, dia pun telefon aku dan kami berbual macam dah kenal lama. Okay, he's a good guy dan dia juga kepala anime macam aku. Dia orang graphics and he loves computer. Dia cerita banyak benda kat aku sampai aku rasa macam kami ni dah kawan lama. Sepanjang kami kenal tu, banyak benda yang aku belajar pasal dia dan aku rasa dia cool. But for that particular time, that's it. We are juz friends and nothing more than that.

Pastu 14 Februari hari tu, dia ajak aku pegi umah abang dia kat Selayang. Okaylah. Aku pun pegi jugak dengan abang aku and da family. Kami dinner di rumah abangnya. He has a nice and warm family. You know, jenis yang kepala gila-gila dan cakap macam geng lama. My family and I had a very comfortable time together with his family. But my hopes stop there. I've thought about this and it's not gonna work out. Believe me!

So, the situation now is, I know him, he knows me. I know his family, he knows my brother's family. But the level of the relationship is: SOMEONE THAT I KNOW. Texting him would be a waste right now coz he wouldn't even reply it. So, I don't even know whether he wants to continue to be even my friend or not. So that's it okay. I'll remain quiet, stay silent, do nothing and I'm not regretting it.

3 comments:

fatimah said...

Hmm... macam ni ke keadaan nye,
takpe there will be some one for u,
for all of us :)
Ganbatte!

FaZiLa said...

kami sentiasa ada di sisi mu rose :)

roslini ashari said...

hahahaha... that's why I love both of you a lot!